Pohjoismaiden mestaruuskisat Norjassa 2025


Agilityn pohjoismaiden mestaruuskilpailut käytiin Tønsbergissä, Norjassa 15.-17. elokuuta. Kisoja tuomaroivat Annemarie Van Den Berge (NOR), Jan Egil Eide (NOR) ja Petr Pupik (CZE).

Activelaisista Suomea oli edustamassa bordercollie Kesy ja Mikko Aaltonen.

Kisat alkoivat lauantaina yksilöagilityradalla, josta Kesy ja Mikko tekivät hienosti tulokseksi kympin ja sijoittuivat sillä sijalle 13. Yksilöhypäriltä heille harmillisesti hylätty, joten ei pääsyä yksilöfinaaliin sunnuntaille.

Sunnuntaina yksilöfinaalien lisäksi kisattiin joukkuerata, jossa Kesy ja Mikko kisasivat Suomen maksien kakkosjoukkueessa. Joukkueen yhteistulos oli 110, jolla irtosi kisassa sija 5!

Seura onnittelee lämpimästi Kesyä ja Mikkoa hienoista suorituksista! 🙂